منتديات سمو الاميرة
الصعيدي وصاحبو KrkR1

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات سمو الاميرة
الصعيدي وصاحبو KrkR1
منتديات سمو الاميرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الصعيدي وصاحبو

2 مشترك

الصعيدي وصاحبو Empty الصعيدي وصاحبو

مُساهمة من طرف Romantic Boy الإثنين ديسمبر 14, 2009 10:38 pm

((صعيدي بقول لصاحبو حاجه من بره خضره ومن جوه حمره وفيها بزر اسود ولما البياع بيبيعها بقول بطيخ بطيخ بطيخ (( قالو شمامه)) **صاحب الصعيدي برد عاليه وبقلو انا عندي فزوره لفيت بيها الصعيد ما حدا عرفها(( قالو شو هيا)) قالو حاجه من بره برتقاليه ومن جوه برتقاليه والبياع لما يبعها بيقول برتقال برتقال برتقال ((قالو تفاحه )) رد عليه صاحبو وقالو صح كيف عرفتها **الصيدي الأول برد وبيقول طيب انا عندي فزوره كل الي س~لتهم ما عرفوها ((قالو صاحبو قول)) قال حاجه بتطير في الجو وبتقول ميو ميو ((قاله دي بسه )) قاله البسه هتطير ((قالو كلامك صحيح طيب شو الحل)) قالو بسه ماكلا شلوت هههههههههههههههههههههه**اجا دور التاني برد عليه وبقولو: حاجه بتطير في الجو وبتقول عو عو عو عو (( قالو يا سلام كلب )) قالو خطأ((بيقولو الاول طيب شو )) قالو ........................................ .................................................. .................................................. .........اترك هذه الاجابه للأعضاء في الردود طبعا
Romantic Boy
Romantic Boy
عضو ذهبي
عضو ذهبي

المشـآركــآت : 583
نقاط التميز : 10
الاوسمة : مشرف مميز

الصعيدي وصاحبو Empty رد: الصعيدي وصاحبو

مُساهمة من طرف عاشق الغرام الإثنين يوليو 05, 2010 4:56 pm

مشكووووور كتيييير على مرورك الرائع

تقبل مرورى
عاشق الغرام